שירותי נוטריון אמינים ומהירים בלב ירושלים

עורך דין רן סיון - משרד עורכי דין

משרד עורכי דין רן סיון יוסד בשנת 2000 מתוך הבנה כי ליווי משפטי חייב לשמש ללקוח מעטפת רחבה של תמיכה וסיוע בכלל הסוגיות הדורשות טיפול.
המשרד משלב עורכי דין שמגמת פניהם מסירות, ושירות איכותי וללא פשרות.

תחומי המומחיות המובהקים של המשרד הם: מקרקעין לרבות כל סוגי העסקאות בכל רחבי הארץ כולל קניה, מכירה והשכרה.

המשרד מעניק את כל השירותים הנלווים כולל שירותי נוטריון ודיני ירושה, כולל עריכת צוואות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, וטיפול מנהלי לרבות מול וועדות הערר בענייני היטל השבחה.

לקביעת פגישת ייעוץ

שירותי נוטריון אמינים ומהירים בלב ירושלים

בעולם המשפט ועריכת הדין יש תפקידים או פעולות שנדרשים לביצוע על ידי נוטריון. נוטריון ירושלים (כמו כל נוטריון אחר בישראל) הוא עורך דין מנוסה, מקצועי ו-ותיק בתחום שבית המשפט הסמיך אותו לאמת זהות של אנשים או של מסמכים, מה שהופך אותו לאחראי ברמה גבוהה מאד על מתן אישורים כאלה ואחרים. באופן טבעי לא כל עורך דין הוא גם נוטריון ולכן אם מדובר במסמך שאומת על ידי נוטריון הרי שבית המשפט יתייחס אליו כאל אותנטי ואפילו כמקורי (כתלות במסמך הספציפי ובהקשר המדובר). יש תהליכים שדורשים אימות זהות, מסמכים או חתימות על ידי נוטריון על מנת שיוכלו להתקדם).

מתי נדרשים השירותים של נוטריון ירושלים?

כאמור, יש לא מעט מקרים שבהם מסמך או זהות חייבים להיות מאומתים על מנת שהתהליכים המדוברים יוכלו להתבצע ולהתקיים ללא הפרעה וללא עיכובים. במקום להעמיס על בתי המשפט העמוסים ממילא גם ביצוע פעולות פשוטות ומהירות – הסמיכה מערכת המשפט נוטריונים שיוכלו לעשות את זה. אל נוטריון ירושלים צריך לפנות למשל על מנת לאמת מקוריות של מסמך או חתימה, לאשר תרגום של מסמכים רשמיים לשפות אחרות, לאשר שחתימה של אדם זה או אחר על מסמך מסוים היא אכן החתימה שלו ובמקרה הצורך יהיה עליו להזדהות בעצמו מול הנוטריון עם תעודת זהות או דרכון.

החשיבות של מציאת נוטריון מקצועי ומנוסה

נוטריונים בכל רחבי הארץ, כמו גם נוטריון ירושלים יודעים בדיוק מה החשיבות של התפקיד שלהם ומה מידת האחריות שמוטלת על הכתפיים שלהם. הם יודעים שהתפקיד שלהם משמעותי וקריטי יותר מהתפקיד של עורכי הדין ולכן יעשו כל שביכולתם על מנת שלא לעכב תהליכים ולבצע את משימות האימות והזיהוי הנדרשות מהם ללא דופי. הלקוחות יכולים להיות בטוחים שהנוטריון גם יסביר להם את העניין שעל הפרק על מנת שהם יבינו מדוע הם נדרשו להגיע אליו.

עורך דין ונוטריון רן סיון מירושלים מציע לכם מגוון רחב של שירותים משפט ועריכת דין ומומלץ ליצור קשר, לקבוע פגישה ולקבל את הייעוץ המתאים ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן