עורך דין מקרקעין ירושלים

עורך דין רן סיון - משרד עורכי דין

משרד עורכי דין רן סיון יוסד בשנת 2000 מתוך הבנה כי ליווי משפטי חייב לשמש ללקוח מעטפת רחבה של תמיכה וסיוע בכלל הסוגיות הדורשות טיפול.
המשרד משלב עורכי דין שמגמת פניהם מסירות, ושירות איכותי וללא פשרות.

תחומי המומחיות המובהקים של המשרד הם: מקרקעין לרבות כל סוגי העסקאות בכל רחבי הארץ כולל קניה, מכירה והשכרה.

המשרד מעניק את כל השירותים הנלווים כולל שירותי נוטריון ודיני ירושה, כולל עריכת צוואות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, וטיפול מנהלי לרבות מול וועדות הערר בענייני היטל השבחה.

לקביעת פגישת ייעוץ

עורך דין מקרקעין ירושלים

עסקת נדל"ן מוצלחת היא בראש ובראשונה עסקה שמלווה בייעוץ משפטי. עם עורך דין מקרקעין ירושלים אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהמצב המשפטי של הנכס תקין, אין חריגות בנייה, איש אינו מסתיר מכם מידע קריטי, אתם נהנים מכל הטבות המס שמגיעות לכם וחוזה המכירה מגן על האינטרסים שלכם. עורך דין רן סיון מתמחה במקרקעין עם דגש על עסקאות קנייה, מכירה והשכרה. אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין מסור, מנוסה, מקצועי, בריא ואסרטיבי – חייגו לתיאום פגישת התייעצות עם עו"ד רן סיון.

מחירים של עורך דין מקרקעין ירושלים

שכר הטרחה בעבור ליווי עסקאות נדל"ן נקבע על פי סוג העסקה, היקף הליווי, המורכבות של ההליך. חשוב להקפיד לברר מראש מול כל עורך דין מקרקעין ירושלים כיצד מחושב שכר הטרחה, מתי מתבצע התשלום ומה כלול במחיר. עורך דין מקצועי והגון יכלול בעבורכם את כל הפרטים בהצעת מחיר כתובה עם דגש על שפה פשוטה. טיפול משפטי בעסקת מקרקעין צריך לכלול בדיקה מקדימה של העסקה, ניהול משא ומתן, ניסוח ובדיקה של החוזה, עריכת שומת מס, רישום הנכס על שמכם.

האם עורך הדין של הקבלן מייצג גם אותי?

רוכשים בשעה טובה דירה חדשה מקבלן? יש לרכישת דירה חדשה יתרונות רבים, תהליך הרכישה צפוי להיות מסובך יותר בהשוואה אל רכישת יד שנייה, אך אל תמהרו לוותר על התענוג שבכניסה אל דירה חדשה בבניין חדש. עסקת הרכישה תכלול בסבירות גבוהה דרישה לתשלום שכר טרחה לעורך דין מטעם הקבלן, חשוב להבין שלמרות שאתם משלמים לעורך הדין של הקבלן אין משמעות הדבר שהוא מייצג אתכם או מחויב לקידום האינטרסים שלכם. עורך הדין של הקבלן אינו רשאי לייצג אתכם מפאת ניגוד אינטרסים. גם כאשר נראה שעורך הדין של הקבלן מקצועי, אמין והגון אל לכם לוותר על ליווי של עורך דין מקרקעין משלכם.

תכנון מס נכון בעסקת נדל"ן

עורך דין מקרקעין ירושלים עם ניסיון ובקיאות בתקנות המס יידע לנצל את מלוא ההטבות שמגיעות לכם. תכנון מס מקצועי מבטיח שתשלמו את סכום המס הנמוך ביותר שאפשר להשיג. עורך הדין צפוי לשאול שאלות ולאסוף מידע במטרה לצמצם את סכום המס. מחפשים עורך דין מקרקעין שמתמחה במיסוי? צרו קשר עם עו"ד רן סיון.

עורך דין מקרקעין בירושלים

אם חשבתם עד היום שעסקאות מקרקעין חייבות להיות מסובכות ומלחיצות – הגיע הזמן שתגלו שאפשר גם אחרת. עורך דין רן סיון מציע ליווי מסור החל משלב בדיקת הנכסים ועד למשא ומתן, קבלת הטבות מס, חתימה על חוזה וקבלת המפתח. הצטרפו גם אתם אל אלפי לקוחות מרוצים שכבר השלימו עסקת נדל"ן מוצלחת עם עו"ד רן סיון.

איך לבחור בקלות עורך דין מקרקעין בירושלים?

בשעה טובה אתם מבצעים עסקת נדל"ן משמעותית וזקוקים לעורך דין מקרקעין בירושלים מהטובים בתחום. על מנת להבטיח לעצמכם ייעוץ משפטי ברמה גבוהה הקפידו לבחור אך ורק עורך דין מקרקעין בירושלים עם התמחות ספציפית בחוקי מקרקעין. חשוב שעורך הדין יהיה בקיא בחוק, מעודכן ומנוסה. אל תתביישו לשאול כמה שנים הוא עוסק במקרקעין ואלו עסקאות הוא מלווה. המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה, אתם תהיו הרבה יותר רגועים לאחר שתשוחחו עם לקוחות עבר של עורך הדין. מצאתם עורך דין מצוין? אל תשכחו לוודא שהוא פנוי לקבלת תיקים חדשים ויש לו את הזמן והסבלנות להשיב לשאלות.

מה אתם צריכים לשאול את עורך הדין שלכם?

בחרתם נכון עורך דין מקרקעין בירושלים עם ניסיון והמלצות, אתם סומכים על עורך הדין שלכם בעיניים עצומות ובכל זאת מעורבות פעילה שלכם בעסקה הכרחית. אל תמהרו לחתום על כל הסכם מבלי להבין היטב את כל הסעיפים. בכל סיטואציה בה אתם מרגישים שהזכויות שלכם נפגעות פנו אל עורך הדין לקבלת הסברים. אל תשכחו לוודא שבוצעה בדיקה מקיפה לנכס לאיתור בעיות רישום וחריגות בנייה. עורך הדין בוודאי פעל למיצוי מלא של כל זכאות להנחה או הטבה בתשלומי המס, בקשו הסברים אודות חישוב סכום המס והזכאות שלכם להנחה.

התפקיד העיקרי של עורך הדין שמלווה אתכם בעסקה הוא הגנה על הזכויות שלכם וקידום האינטרסים שלכם. כאשר אתם מבינים אל ההליך כולו ומתנהלים ברוגע עורך הדין ביצע את תפקידו כהלכה. אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין בירושלים שידוע כמסור ואמין חייגו אל עו"ד רן סיון. הלקוחות של עו"ד רן סיון משלימים במהרה עסקאות נדל"ן בראש שקט, הם יודעים שהאינטרסים שלהם מוגנים, בוצעה בדיקה משפטית יסודית לנכס ואין סיכוי שהצד השני מסתיר מהם מידע שעלול לפגוע בהם בעתיד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן