עורך דין מקרקעין

עורך דין רן סיון - משרד עורכי דין

משרד עורכי דין רן סיון יוסד בשנת 2000 מתוך הבנה כי ליווי משפטי חייב לשמש ללקוח מעטפת רחבה של תמיכה וסיוע בכלל הסוגיות הדורשות טיפול.
המשרד משלב עורכי דין שמגמת פניהם מסירות, ושירות איכותי וללא פשרות.

תחומי המומחיות המובהקים של המשרד הם: מקרקעין לרבות כל סוגי העסקאות בכל רחבי הארץ כולל קניה, מכירה והשכרה.

המשרד מעניק את כל השירותים הנלווים כולל שירותי נוטריון ודיני ירושה, כולל עריכת צוואות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, וטיפול מנהלי לרבות מול וועדות הערר בענייני היטל השבחה.

לקביעת פגישת ייעוץ

עורך דין מקרקעין

עורך דין לענייני מקרקעין

מתכננים עסקת נדל"ן? יש לכם הזדמנות לרכוש נכס מקרקעין בזול בעסקה מהירה? רכישת דירה היא ללא כל ספק צעד פיננסי משמעותי שחשוב להיערך לקראתו. ליווי צמוד של עורך דין לענייני מקרקעין מצמצם באותן משמעותי את הסיכונים ומאפשר לכם לקבל החלטות בצורה שקולה ובטוחה. עורך דין רן סיון הוא הכתובת לייעוץ מקצועי, מסור, אמין וסבלני. אל תקבלו כל החלטה ובטח שלא תחתמו על מסמך כלשהו מבלי לתאם תחילה פגישת התייעצות עם עו"ד רן סיון.

באיזה שלב בעסקה נפנה אל עורך דין לענייני מקרקעין?

טעויות קריטיות שמתבצעות בשלב מוקדם מאוד של עסקת נדל"ן עשויות לגרור הפסדים כספיים ותסבוכות משפטיות. על כן, חשוב לפנות מוקדם ככל האפשר אל עורך דין לענייני מקרקעין לטובת בדיקת הרישום של הנכס, איתור חריגות בנייה וחשיפת תרמיות. גם כאשר בעל הנכס מצליח לשכנע אתכם שהוא אמין והגון, אתם תהיו חכמים יותר ולא תוותרו על בדיקה משפטית מקיפה של רישום הנכס והחוזה. עורך דין לענייני מקרקעין נדרש בעסקאות נדל"ן גם לטובת תכנון מס עם דגש על מימוש זכאות להנחות והטבות.

רשימת שאלות מנחות לבחירת עורך דין מקרקעין

  1. היכן למדת ואיזו התמחות יש לך?
  2. כמה שנים אתה עוסק בתחום?
  3. האם טיפלת בעבר בעסקאות מקרקעין דומות?
  4. האם אתה מתמחה גם במיסוי מקרקעין?
  5. היכן אפשר למצוא המלצות של לקוחות קודמים?

עסקת נדל"ן גוזלת זמן רב, במטרה לייעל את התהליך ולהקל עליכם חשוב לברר מראש היכן ממוקם המשרד וכיצד מתנהלת התקשורת עם עורך הדין. נמליץ לבצע תיאום ציפיות באשר לתדירות בה אתם מצפים לקבל עדכונים ומענה לפניות. אל תשכחו לשאול האם עורך הדין פנוי לקבל תיקים חדשים, מי צפוי לטפל בתיק בפועל ובכמה תיקים הוא מטפל במקביל. שיחה טלפונית עם עורך הדין היא הזדמנות להתרשמות הדדית ובחינת הכימיה ביניכם. אל תמהרו להתפשר על פחות משירות אישי של עורך דין לענייני מקרקעין עם ניסיון, יחסי אנוש טובים והמלצות. הבחירה הנכונה תהיה עורך דין מסור ואמין שאתם סומכים עליו ומרגישים בנוח לפנות אליו בכל שאלה, חייגו עכשיו את עו"ד רן סיון ותקבלו תמורה מלאה בעד כספכם.

עורך דין מקרקעין מומלץ

יעילות של עורך דין מקרקעין נבחנת ביכולת שלכם להגיע למעמד החתימה על חוזה הרכישה רגועים ונינוחים. עורך דין מקרקעין מומלץ פועל ללא הרף לקידום האינטרסים שלכם בעסקה תוך ביצוע בדיקות מקיפות לנכס עם דגש על מעמד משפטי. עורך דין רן סיון ידוע כמסור, מקצועי, יסודי ואסרטיבי. אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין שנלחם עבור הלקוחות שלו ומקפיד על יחס אישי לכל לקוח – חייגו אל עורך דין רן סיון.

מי נחשב עורך דין מקרקעין מומלץ?

המלצות הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומהירה של אנשי מקצוע. עורך דין מקרקעין מומלץ מקפיד לתת מענה מדויק לכל לקוח ומבטיח כך את שביעות הרצון. עורכי דין מומלצים הם אנשי מקצוע יסודיים ומסורים שמקפידים לבצע את כל הבדיקות הדרושות, פועלים ללא הרף לקידום האינטרסים של הלקוחות שלהם, זמינים למענה לשאלות ומתנהלים בשקיפות מלאה. בעסקאות רכישת דירה חדשה מקבלן עורך דין מקרקעין מומלץ מוודא את הבעלות על הקרקע, בוחן האם יש הערות אזהרה או שיעבוד, מנהל משא ומתן על החוזה ומלווה אתכם לאורך כל הדרך. כל עוד אתם מיוצגים על ידי עורך דין לא תרגישו לבד במערכה. תהיה תגובה מהירה של הקבלן בכל מקרה בו הקבלן ירשה לעצמו לסטות מההתחייבויות שלו.

כמה עורכי דין מקרקעין נחוצים לעסקה?

ליווי של העסקה כולה מתחילתה ועד סופה עם אותו עורך הדין חוסך לכם זמן וכסף. בחירה נכונה בעורך דין מקרקעין אמין ומקצועי מספקת מענה לכל הצרכים המשפטיים שלכם בעסקה. אין צורך ביותר מעורך דין אחד. ייתכן מצב בו יהיו מספר עורכי דין שילוו את העסקה מטעם הקבלן, אתם זקוקים רק לעורך דין אחד מסור ומקצועי שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות.

באיזה שלב בעסקה הכי נכון לפנות לעורך דין?

פנייה מוקדמת אל עורך דין חוסכת לכם זמן וכסף. עורך הדין מבצע בדיקה משפטית של הנכס במטרה לאתר בעבורכם בעיות רישום, שיעבוד, חריגות בנייה, ניסיונות מרמה. אל תבזבזו את הזמן שלכם בניהול משא ומתן או בדיקת בדק של הנכס מבלי לבצע תחילה בדיקות משפטיות. התקדמתם בעסקה ללא עורך דין? אף פעם לא מאוחר לעצור ולהתייעץ, חייגו עכשיו אל עורך דין רן סיון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן