עורך דין מכירת דירה

עורך דין רן סיון - משרד עורכי דין

משרד עורכי דין רן סיון יוסד בשנת 2000 מתוך הבנה כי ליווי משפטי חייב לשמש ללקוח מעטפת רחבה של תמיכה וסיוע בכלל הסוגיות הדורשות טיפול.
המשרד משלב עורכי דין שמגמת פניהם מסירות, ושירות איכותי וללא פשרות.

תחומי המומחיות המובהקים של המשרד הם: מקרקעין לרבות כל סוגי העסקאות בכל רחבי הארץ כולל קניה, מכירה והשכרה.

המשרד מעניק את כל השירותים הנלווים כולל שירותי נוטריון ודיני ירושה, כולל עריכת צוואות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, וטיפול מנהלי לרבות מול וועדות הערר בענייני היטל השבחה.

לקביעת פגישת ייעוץ

עורך דין מכירת דירה

עסקת מכירת דירה היא בעבור רובנו צעד כלכלי משמעותי. העסקה מערבת סכומי כסף משמעותיים והלוואות, ההחלטות שתקבלו היום צפויות להשפיע על העתיד הפיננסי שלכם. במצב כה רגיש אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לטעות או לקבל החלטות פזיזות! ליווי צמוד של עורך דין מכירת דירה הכרחי בעבור השקט הנפשי שלכם. עורך דין רן סיון מלווה עסקאות נדל"ן מכל הסוגים,  הליווי כולל בדיקת מקדימות טרם מכירת הנכס, תכנון מס כולל ניצול זכאות להנחות, ניהול משא ומתן על הסכם המכר.

הבדיקות אותן מבצע עורך דין מכירת דירה

גם כאשר אתם רוכשים דירה מגורם אמין או ישירות מקבלן יש כמה בדיקות שחשוב לבצע. הבדיקות נועדו לחסוך לכם עגמת נפש, תסבוכות משפטיות ובעיקר כסף. ליווי של התהליך מתחילתו ועד סופו עם עורך דין מכירת דירה מבטיח השלמת בדיקות מקדימות טרם מכירת הדירה. לפני שמוכרים דירה חשוב לבצע הערכת שווי, לבדוק האם יש חריגות בנייה, להעריך את גובה המס, לברר מי הם הקונים והאם הם אכן רציניים ואמינים.

תכנון תשלום מס בעבור עסקת מקרקעין

מכירת נכס נדל"ן מחייבת אתכם בתשלומי מס. פנייה מוקדמת אל עורך דין מכירת דירה מבטיחה שתהיו מודעים לגובה המס, תנצלו את מלוא הזכויות שלכם להטבות והנחות ותסדירו את כל תשלומי המס בהתאם לחוק. מכירת דירה מחייבת אתכם במס שבח, בצעו את החישוב יחד עם עורך דין מקרקעין ותגלו שאתם יכולים לחסוך הרבה כסף.

כמה שווה הדירה?

הערכה ריאלית ומדויקת של שווי הדירה היא המפתח לעסקת מכירה מהירה. על מנת לתמחר נכון את הנכס ולנהל משא ומתן עלינו לדעת כמה בדיוק שווה הנכס. כדאי לברר פרטים גם אודות הביקוש וההיצע באזור. הערכת שווי של הדירה חיונית גם לחישוב מס משוער. אל תשכחו לגלם במחיר חנייה רשומה בטאבו ששייכת לדירה, מזגנים שנשארים בדירה, דלתות פנים, חלונות חדישים וכן הלאה.

ליווי של תהליך המכירה עם עורך דין מקצועי מבטיח שתקבלו מחיר מקסימלי בעבור הדירה, תשלמו מס מינימלי ותבצעו עסקה בטוחה שתואמת את האינטרסים שלכם. חייגו עכשיו אל עו"ד רן סיון לתיאום פגישה עם עורך דין מקרקעין מנוסה ומסור.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן