עורך דין קניית דירה

עורך דין רן סיון - משרד עורכי דין

משרד עורכי דין רן סיון יוסד בשנת 2000 מתוך הבנה כי ליווי משפטי חייב לשמש ללקוח מעטפת רחבה של תמיכה וסיוע בכלל הסוגיות הדורשות טיפול.
המשרד משלב עורכי דין שמגמת פניהם מסירות, ושירות איכותי וללא פשרות.

תחומי המומחיות המובהקים של המשרד הם: מקרקעין לרבות כל סוגי העסקאות בכל רחבי הארץ כולל קניה, מכירה והשכרה.

המשרד מעניק את כל השירותים הנלווים כולל שירותי נוטריון ודיני ירושה, כולל עריכת צוואות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, וטיפול מנהלי לרבות מול וועדות הערר בענייני היטל השבחה.

לקביעת פגישת ייעוץ

עורך דין קניית דירה

רכישת דירה היא ללא כל ספק צעד חיובי ומבורך, אך באופן טבעי מתעוררים בנו גם חששות. סכומי הכסף הגדולים שמעורבים בעסקאות נדל"ן מחייבים ליווי צמוד של עורך דין מקרקעין מהטובים בתחום. אתם תהיו הרבה יותר רגועים כאשר תדעו שהעסקה כולה נבדקה ויש גורם מקצועי אמין שפועל ללא הרף לקידום האינטרסים שלכם. עורך דין רן סיון מלווה עסקאות רכישת דירות מכל הסוגים מתחילת הדרך ועד סופה עם מעטפת רחבה של תמיכה. אם אתם מחפשים עורך דין קניית דירה שיש לו ניסיון, המלצות, יכולות גבוהות, יחסי אנוש טובים ובעיקר התמחות במקרקעין – חייגו לתיאום פגישה עם עו"ד רן סיון.

מתי נפנה אל עורך דין קניית דירה?

בהעדר הכשרה משפטית ויידע בתחום המקרקעין כדאי להימנע מכל חתימה על מסמכים ללא התייעצות עם עורך דין לקניית דירה. חשוב להבהיר שאי ידיעה אינה פוטרת אתכם מאחריות משפטית. עשו לעצמכם כלל ברזל שלא לחתום על כל מסך או להתחייב בעל פה מבלי להבין היטב את ההשלכות ולהתייעץ עם עורך דין. ליווי של עורך דין מומלץ לכל אורך הדרך החל מניהול משא ומתן עם בעל הנכס, בדיקת הרישום, בדיקת החוזים. אתם תהיו רגועים בידיעה שהעסקה כולה תקינה רק לאחר שתתבצע בדיקה משפטית מקיפה כולל בדיקת רישום טאבו, רישום ברמ"י, רישום בעירייה.

איך עורך דין מקרקעין יכול לחסוך לכם כסף?

עורך דין מנוסה יודע איך לנסח את הסכם המכר בצורה שמקדמת את האינטרסים שלכם. אם לבעל הנכס יש עורך דין, אתם זקוקים גם כן לייצוג. עורך דין קניית דירה בודק גם את העסקה, גם את הרישום וגם את חישובי המס. תשלומי מס בעסקאות מקרקעין עשויים להגיע לסכומים גבוהים, עורך דין מנוסה יודע איך לנצל את הזכאות שלכם להטבות והנחות ולהסדיר במהרה את כל חובות המס.

ייעוץ משפטי לקניית דירה להשקעה

מתכננים רכישת דירה נוספת להשקעה? התייעצות מוקדמת עם עורך דין קניית דירה חיונית לתכנון נכון של תשלומי המס, בחירת נכס נכונה, ניהול משא ומתן, הסדרת הלוואת משכנתא בתנאים טובים. עם עורך דין מקצועי לצדכם אתם מרגישים בטוחים יותר, מצליחים להרשים את כל המעורבים בעסקה ונהנים מהתנאים הכי טובים. מחפשים עורך דין מקרקעין מנוסה? צרו קשר עוד היום עם עו"ד רן סיון לתיאום פגישת התייעצות.

עורך דין רכישת דירה

עסקת רכישת דירה היא ללא כל ספק אחת העסקאות המשמעותיות ביותר שתבצעו במהלך חייכם. בעבור רוב האנשים ההחלטות שמתקבלות בתהליך רכישת דירה צפויות להשפיע על ההתנהלות הכלכלית שלהם בשנים הבאות. ליווי מקצועי של עורך דין רכישת דירה עם ניסיון חיוני לקבלת החלטות נכונות בזמן הנכון, הגנה על הזכויות שלכם, צמצום עלויות, הבנה מלאה של כל סעיפי החוזה. עורך דין רן סיון מציע מעטפת רחבה של תמיכה בכל הסוגיות המשפטיות הנלוות לתהליך רכישת דירה, חייגו עכשיו ותגלו עורך דין מנוסה, מקצועי, בקיא, אכפתי, כריזמטי, אסרטיבי ואחראי. עם עורך דין רן סיון אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שיש מי שמגן על האינטרסים שלכם.

מי יכול לשמש עורך דין רכישת דירה?

כיום כאשר כמעט כולנו מכירים לפחות עורך דין מוסמך אחד, קל להתפתות לייעוץ משפטי חובבני וחלקי שניתן לנו חינם מחברים ומכרים. בתחום רגיש ומורכב כמו מקרקעין אתם עלולים לשלם ביוקר על עצה חובבנית. תהיו אתם חכמים יותר ואל תתפשרו על פחות מעורך דין שמתמחה במקרקעין ויש לו ניסיון בליווי מוצלח של עסקאות דומות. עורך דין רכישת דירה ממלא תפקיד חשוב בתהליך הקנייה, יש לו את היכולת לחסוך לכם הרבה כסף ולזרז את התהליך. ליווי של עורך דין מומלץ החל מהשלב בו אתם בודקים את הנכס ועד לסיום מוצלח של העסקה בחתימה על חוזה וקבלת המפתח.

כמה עולה ליווי של עורך דין בתהליך רכישת דירה?

עורכי דין קובעים בעצמם את התעריף שלהם כך שחשוב לברר מראש מול עורך הדין את גובה שכר הטרחה, מועד התשלום, צורת התשלום. על מנת למנוע אי נעימויות חשוב לעגן את כל פרטי התשלום בהסכם חתום. מתלבטים האם לשכור עורך דין רכישת דירה משיקולים כלכליים? אתם עלולים למצוא עצמכם מפסידים סכומי כסף גבוהים הרבה יותר בגלל טעויות. עורך דין מקרקעין מנוסה הוא המפתח למיצוי מלא של הזכויות שלכם להנחות והטבות בתשלומי המס הנלווים לעסקה. מחפשים עורך דין מקצועי והגון שמתמחה בליווי עסקאות מקרקעין? חייגו עוד היום לתיאום התייעצות עם עו"ד רן סיון.

עורך דין קניית דירה מקבלן

אם חשבתם עד היום שתהליך רכישת דירה מקבלן יהיה פשוט יותר בהשוואה אל רכישת דירה יד 2 – מהר מאוד תגלו שזה בכלל לא פשוט ואפילו מסובך. דווקא בעסקאות רכישת דירות חדשות מול קבלנים ליווי של עורך דין הכרחי. התמודדות עצמאית שלכם אל מול קבלנים ויזמים מלווים בצי של עורכי דין צפויה להיכשל. אם חשוב לכם להגן על הזכויות שלכם ולהבטיח תמורה מלאה בעד כספכם – חייגו עוד היום אל עורך דין רן סיון לליווי מקצועי ומסור לכל אורך הדרך.

עורך דין קניית דירה מקבלן לבדיקת חוזה

רכישות נדל"ן מגובות בחתימה על חוזה, במקרים של רכישת דירה חדשה החתימה על החוזה מתבצעת אל מול הקבלן. חוזה רכישת דירה חדשה מול קבלן שונה בצורה ניכרת מחוזה רכישת דירה יד 2. הסכם קניית דירה חדשה מקבלן יהיה ארוך ומסובך הרבה יותר מחוזה סטנדרטי לרכישת דירה. רק עם עורך דין קניית דירה מקבלן אתם מקבלים הסברים מפורטים וברורים אודות כל הסעיפים. הקבלן מציע לכם להיעזר בעורכי הדין שלו? קבלו את ההצעה בעירבון מוגבל, חשוב לזכור שעורכי הדין של הקבלן מחויבים בראש ובראשונה להגנה על האינטרסים שלו.

מה כולל הסכם רכישת דירה מקבלן?

הסכמי רכישת דירות חדשות מקבלנים או יזמים נוטים להיות מסובכים יותר היות ואכן מדובר בהליך מורכב יותר מכל הבחינות. בכל אותם רגעים בהם אתם מוצאים עצמכם אבודים אל מול חוזים מסובכים חשוב לזכור את כל היתרונות שיש לרכישת דירה חדשה. על הסכם רכישת הדירה לכלול את כל ההסכמות בין הצדדים, לוחות תשלומים, לוח זמנים כולל מועד מסירת הדירה, זכויות וחובות במקרים של עיכובים במסירת הדירה, אחריות של הקבלן לתיקון ליקויים, ביטחונות, רישום זכויות, הסדרת תשלומים לכל הגורמים ועוד. נראה לכם מסובך? עם עורך דין קניית דירה מקבלן אתם מקבלים הסברים מפורטים לכל אורך הדרך.

איזה עורך דין מתאים לליווי קניית דירה חדשה?

על כל עורך דין קניית דירה מקבלן להיות בעל התמחות בעסקאות מקרקעין וניסיון רלוונטי. בחירה נבונה תהיה עורך דין בקיא בחוקי מקרקעין, מכר דירות, חוזים, חוזים אחידים. חשוב לזכור לכל אורך הדרך שעורכי הדין של הקבלן מחויבים לאינטרסים של הקבלן בלבד. מחפשים עורך דין קניית דירה עם ניסיון והמלצות? הנכם מוזמנים לפנות אל עו"ד רן סיון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן