עורך דין מיסוי מקרקעין

עורך דין רן סיון - משרד עורכי דין

משרד עורכי דין רן סיון יוסד בשנת 2000 מתוך הבנה כי ליווי משפטי חייב לשמש ללקוח מעטפת רחבה של תמיכה וסיוע בכלל הסוגיות הדורשות טיפול.
המשרד משלב עורכי דין שמגמת פניהם מסירות, ושירות איכותי וללא פשרות.

תחומי המומחיות המובהקים של המשרד הם: מקרקעין לרבות כל סוגי העסקאות בכל רחבי הארץ כולל קניה, מכירה והשכרה.

המשרד מעניק את כל השירותים הנלווים כולל שירותי נוטריון ודיני ירושה, כולל עריכת צוואות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, וטיפול מנהלי לרבות מול וועדות הערר בענייני היטל השבחה.

לקביעת פגישת ייעוץ

עורך דין מיסוי מקרקעין

מתקדמים לקראת קנייה או מכירה של נכס נדל"ן? חשוב שתקבלו הסבר מקצועי אודות חובת מיסוי מקרקעין שמוטלת על שני הצדדים בעסקה. עורך דין רן סיון מספק מענה לכל הצרכים המשפטיים שלכם בעסקה כולל בדיקה משפטית של מעמד הנכס, ניסוח חוזה ותכנון מיסוי. הניסיון והבקיאות של עו"ד רן סיון מתבטאים בניצול מלא של מלא הזכויות שלכם להטבות והנחות בחישוב המס. אל תמהרו לשלם את מלוא הסכום מבלי לשוחח תחילה עם עורך דין מיסוי מקרקעין, צרו קשר לתיאום פגישה עם עו"ד רן סיון.

עורך דין מיסוי מקרקעין לחישוב מס רכישה

החוק בישראל קובע חובת תשלום מס עם אפשרות להנחות גם לצד המוכר וגם לצד הקונה. רק לאחר הסדרת תשלומי מס השבח ומס הרכישה אפשר יהיה להשלים את העסקה ולרשום את הנכס תחת הבעלים החדשים בטאבו. מס רכישה הוא המס שאנחנו נדרשים לשלם למדינה בכל רכישת נכס נדל"ן פרטי או מסחרי. הסכום הנדרש לתשלום מחושב על פי סכום הקנייה ופרמטרים נוספים. ברכישת נכסים מסחריים יש לשלם מס רכישה בגובה של כ-6%. בעבור דירות מגורים המס מחושב על פי שווי הדירה כאשר מדרגות המס מתעדכנות אחת לשנה.

איך מקבלים פטור ממס רכישה?

על מנת לנצל את מלוא הזכויות שלכם להטבות מס התייעצות עם עורך דין מיסוי מקרקעין נדרשת. החוק מזכה אתכם בהקלות מס במעמד רכישת דירה ראשונה ויחידה. סכום המס אותו תתבקשו לשלם בעבור רכישת דירה ראשונה יהיה נמוך באופן משמעותי מהסכום הנדרש ברכישת דירה להשקעה (דירה נוספת). את תשלום המס יד להסדיר בתוך 50 ימים ממועד החתימה על הסכם הרכישה.

מתי נשלם מס שבח?

מוכרים נכס נדל"ן? אתם מחויבים לשלם למדינה מס בעבור הרווח שהפקתם מהעסקה. מס שבח הוא מס שאנו משלמים בעבור הפער בין מחיר קניית הנכס לבין מחיר מכירת הנכס. המדינה רואה ברווח שאנו מפיקים מעסקת הנדל"ן הכנסה לכל דבר ובהתאם דורשת תשלום מס הכנסה. קיימת אפשרות לקבל פטור מתשלום המס או הקלות, חייגו עוד היום אל עו"ד רן סיון לבדיקת זכאות שלכם להטבת מס.

עו"ד מיסוי מקרקעין

תשלומי מס הם עוד הוצאה כספית משמעותית שמתלווה אל עסקת הנדל"ן. תכנון נכון של תשלומי המס הוא המפתח לחיסכון והיערכות כלכלית. אם אתם מוכרים דירה תתבקשו לשלם מס שבח. במעמד קניית דירה קיימת חובת תשלום מס רכישה. עו"ד מיסוי מקרקעין יידע להסביר לכם את חישוב המס עם דגש על אפשרויות לקבלת הטבות והנחות עד פטור מלא. עורך דין רן סיון מתמחה במיסוי מקרקעין, אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי, אמין וסבלני עם הסברים במילים פשוטות – חייגו עכשיו לתיאום פגישה. אל תמהרו להסדיר את תשלום המס מבלי להתייעץ תחילה עם עו"ד רן סיון לבחינת זכאויות להטבות.

באלו מקרים חשוב להתייעץ עם עו"ד מיסוי מקרקעין?

חוקי מיסוי מקרקעין בארץ ובעולם נחשבים מסובכים. גם בצעתם כבר כמה עסקאות נדל"ן ואתם מכירים את חוקי הנדל"ן, חשוב שתדעו שהחוק מתעדכן כל הזמן. תכנון מס עם עורך דין הוא המפתח להפחתת מס, אין סיבה שתשלמו יותר כאשר קיימת זכאות להנחה. עורך דין מומחה מיסוי מקרקעין ידאג שתשלמו את המס הנמוך ביותר. התייעצות עם עו"ד מיסוי מקרקעין מומלצת בכל עסקת נדל"ן בין אם אתם רוכשים את הנכס ובין אם אתם מוכרים.

איך מחשבים מס שבח?

החוק רואה בהפרש בין הסכום בו נרכש נכס לבין הסכום בו הוא נמכר הכנסה לכל דבר ובהתאם אתם נדרשים לשלם מס הכנסה. חובת תשלום מס בעסקת מכירת דירה מחושבת בעבור הרווח. עו"ד מיסוי מקרקעין בוחן את כל הנתונים, מנכה הוצאות מוכרות, ממצה זכאות להטבות ומבצע את החישוב. במקרים בהם נכסים נמכרים ללא רווח או במחיר הפסד לא תהיה חובת תשלום מס שבח.

איזה עורך דין כדאי לבחור לליווי עסקת נדל"ן?

בשביל הנוחות שלכם וגם במטרה לחסוך כסף כדאי לבחור מראש בעורך דין שמסוגל לתת מענה לכל הצרכים המשפטיים שלכם בעסקה. כאשר עורך דין מקצועי מלווה אתכם מתחילה העסקה ועד השלמתה אתם למדים להכיר אותו ולסמוך עליו. עורך דין רן סיון ידוע כבעל ידע מעמיד בתחום המקרקעין עם דגש על מיסוי, חייגו עכשיו לקבלת חוות דעת מקצועית ותיאום פגישה.

עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין

החכמים לא מוותרים על ליווי של עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין מהטובים בתחום בכל עסקת מקרקעין קטנה או גדולה. הסיבות לכך הן צורך בידיעה שכל תשלומי המס מוסדרים כחוק ושאיפה לנצל את כל הזכאויות להנחות והטבות. מס משולם למדינה בכל עסקת נדל"ן גם על ידי הצד הקונה וגם על ידי הצד המוכר. מחפשים עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין שיודע איך לחסוך לכם כסף? עו"ד רן סיון בקיא בחוק, מנוסה, אמין, הגון ומסור. אם קיימת זכאות להטבת מס – עו"ד רן סיון ימצא את הדרך לממש אותה.

מתי נפנה אל עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין

מיד כאשר אתם מתחילים לחשוב על עסקת נדל"ן ולבחון נכסים כדאי להתחיל התקשרות עם עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין. אל תבזבזו את הזמן שלכם בניהול משא ומתן ובדיקות בדק לנכס מבלי לוודא תחילה רישום משפטי תקין. התייעצות מוקדמת עם עורך דין למיסוי מקרקעין תאפשר לכם לקבל מושג אודות תשלומי המס הצפויים. הסכומים הגבוהים בעסקאות המס גוררים גם תשלומי מס גבוהים שצריך וכדאי להיערך לקראתם. עם עורך דין מקרקעין לצדכם תדעו מראש האם אתם צפויים לקבל הטבת מס וכמה תצטרכו לשלם. פנייה אל עורך דין מיסוי מקרקעין מומלצת גם במקרים של קבלת דירה בירושה, התנהלות נכונה עשויה לחסוך לכל היורשים הרבה כסף.

איך מחשבים מיסוי מקרקעין?

בניגוד לחישובי מס אחרים, חישובי מס מקרקעין נחשבים למורכבים. בעבור כל מקרה יש לבצע חישוב מס תואם קריטריונים. חישוב המס מתייחס למצבכם הכלכלי, מצב בריאותי, סטטוס משפחתי, המיקום של הנכס, נכסח נדל"ן נוספים שנמצאים בבעלותכם, זכאות לפטורים והקלות. עורך דין מיסוי מקרקעין עם ניסיון יודע איך להציג נכון את הנתונים ולנצל פרצות בחוק להפחתת גובה המס. תכנון מס נכון חוסך לכם מאות אלפי שקלים.

מי זכאי לפטור ממס שבח במעמד מכירת דירה?

מיצוי מלא של הזכויות שלכם להנחה או פטור מלא ממס דורש שליטה מלאה בחוקי המיסוי העדכניים. בהעדר הכשרה מקצועית כדאי להתייעץ עם עורך דין מיסוי שמתמחה במקרקעין. אם אתם מחזיקים בדירה לתקופה ארוכה מ-18 חודשים (החל מהמועד בו הנכס הוגדר כראוי למגורים) כדאי לבדוק זכאות לפטור ממס שבח. רוצים לקבל פרטים נוספים ולבדוק זכאות? צרו קשר עם עו"ד רן סיון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקביעת פגישת ייעוץ

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן